sunnuntai 7. helmikuuta 2016

MESSUT

" Kun kompastut, jatka kierimistä.

Liike vie aina asioita eteenpäin. "

Oonpas reipas, jo toinen postaus tän viikon sisään!

Oltiin eilen äidin kanssa helsingin Finlandia talolla, Minä olen nimisillä messuilla.
Nimi ei mulle ainakaan oikein avannut messujen ideaa, joten tähän alkuun voisin hieman valaista teitä lukijoita - joita on muuten ilmestynyt kaksi lisää O___o Tervetuloa vain!

Minä olen messut olivat mulle positiivinen yllätys. Mun äiti on tunnetusti vähän hömppä, joten olin aika skeptinen messujenkin suhteen. Jälkeenpäin harmittelin kuitenkin sitä, että rahaa oli niin vähän, olisin löytänyt sieltä vaikka ja mitä pientä kivaa! 

Mun ensimmäinen oletus kun astuttiin sisään ovista oli, että mihin mä oon lähtenyt. Kuvittelin, että paikka kuhisi jotain jeesus-hörhöjä, mutta niitä olikin vain muutama. Itse en siis ole kovinkaan uskonnollinen, vaikka kristitty olenkin. Johonkin mä kuitenkin haluan uskoa.

Toivottavasti en säikytä ketään, tai leimaa itseäni täysin sekopäiseksi kertoessani tästä.
Mun äiti on reiki hoitaja, lukee korteista, sun muuta. Aluksi mua itseänikin lähinnä huvitti koko touhu, mutta oon kiinnostunut siitä aina enemmän. Joskus kun meillä on varaa, äiti on luvannut kustantaa mulle erään kurssin.

Messuilla oli paljon ilmaisia "hoitoja", joita käytiin tottakai kokeilemassa. Mulle tehtiin muunmuassa sieluskooppi, sain paljon erillaisia esitteitä ja osti äiti mulle yhden korunkin.

Ehkä se riittää niistä messuista. Mikäli jotakuta asia kiinnostaa, kysykää ihmeessä, kerron kyllä lisää mielelläni! Olen myös pohtinut, että olisiko videopostaus aivan typerä ajatus? Inhoan itsessäni kaikkea, joten sinänsä siinä olisi haastetta mulle. Ääneni on myös kamalaa kuultavaa, synnyinhän möröksi enkä ihmiseksi. :P Noh, pulmasta toiseeen.

Jos tekisin videon, mikä sen aihe olisi? Toivoisin teiltä ehdotuksia. :)
Kukaan tuskin jaksaa kuunnella, saatika sitten katsoa kun yritän mumista kuulumisia ja väkisin vääntää jotain jutun juurta. Yhden kysymys vlogin olen joskus toteuttanut, erään facebook ryhmän toimesta. Videon tekemisen edellytyksenä on tietysti, että kamerani suostuu yhteistyöhön ja saan järjestettyä muistikorttiin tarpeeksi tilaa videota varten. 

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla, sait uuden lukijan! Tykkään erityisesti blogisi ulkoasusta. :)

    http://pinjansilmin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti, mukavaa että pidit!
      Ja tottakai tervetuloa uudelle lukijalle :)

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristävät päivääni! :3