torstai 4. helmikuuta 2016

ITSEKÄS TEKO

Tällä kertaa blogin lukijoille on luvassa kuva painotteinen postaus!
Mun elämässä ei ole tapahtunut kummempia - mitä nyt joudun kuuntelemaan joka päivä saarnaa siitä, että mun täytyisi löytää uusi työpaikka. Olen kysellyt läpi kohta koko Järvenpään, eikä vieläkään ole tärpännyt. Joko heillä on jo harjoittelia, liike on liian pieni tai jokin muu syy. Turhauttavaa.

Olen nyt myös löytänyt tallin jolla tahdon käydä, mutta mitäs sitten tapahtuu..
Joku on varastanut miltein 1000€ laitoksemme "kassasta". Tämän johdosta kaikki huvittelu, mukaan lukien kavereiden kämpillä vierailu, sekä harrastukset kielletty siihen asti kunnes syyllinen selviää.
Toisin sanoen, pahimassa tapauksessa jopa jouluun asti. Mä oikeasti tungen sen paskiaisen pään perseeseen, jos mun ratsastuskuviot menee pilalle tämän takia. 


Sitten aiheeseen. Me oltiin tuossa yksi sunnuntai Jennin kanssa katsomassa Apassionata.
Käytiin ennen sitä myös kuvailemassa Helsingin keskustassa ja syömässä kampin meksikolaisessa ravintolassa.

Show ei ollut yhtä henkeä salpaava kuin ensimmäisellä kerralla, mutta aiheutti silti kylmiä väreitä!

Petyin hieman, kun areenalla ei nähtykkään kahden hevosen selässä seisovaa tyyppiä, joka hyppäsi palavan esteen yli - niinkuin viime kerralla.

Ainut mikä meni reissussa vähän mönkään oli, että kamera alkoi temppuilla.

Se ei suostunut ottamaan kuvia ja akku piti irroittaa vähän väliä.
Toiseksi vieressämme istui joku todella äkäinen nainen.

Menimme Hartwall areenalle myös pientä kiertotietä, mutta siitä ei ollut haittaa koska olimme muutenkin paikalla hyvissä ajoin. Meillä oli välitauolla myös super hauskaa :D


Siirrytäänpä kuvien pariin...


Ensimmäisenä harvinaisen iloinen minä! :)


Huh, tulipa niitä paljon :D Eikä tuossa ole edes kaikki onnistuneimmat.

Ehdottomasti paras hetki esityksessä oli,
kun loppu puolella tulivat valkeat vapaana juoksevat hevoset! 

~ See you soon ~


2 kommenttia:

  1. Voi että noi sun hiukset on ihan mielettömät!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! (:
      Itsekkin tykkään näistä, mukavaa vaihtelua kun mulla on nyt viimeaikoina ollut vain "tavallisia" värejä päässä :D Toisaalta olen todennut, että blondit taitaa sopia mulle parhaiten.

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristävät päivääni! :3