maanantai 28. syyskuuta 2015

LIIAN KYLMÄÄ HENGITETTÄVÄKSI

Asiat eivät ole kovin hyvällä mallilla.
 
Pikkuveljelläni on sijoitus uhka päällä.
Jos hän joutuu pois kotoa, äitini joutuu muuttamaan.
Lopettamaan vanhat koiramme, sekä luopumaan gerbiileistä.
Äitini sanoja lainaten " sen jälkeen minulla ei ole enää elämää. "
En ole huolissani omasta jaksamisestani, vain äidistä.
Toivon tosissani, että veljeni ymmärtää, ettei minun jälkiäni kannata seurata.
Olen huono esikuva, anteeksi.
 
Jollain tavalla kai syytän tästä kaikesta itseäni.
Minun olisi pitänyt näyttää mallia, ei tyriä asioita.
Näen veljessäni selvästi itseni.
Hänkään ei usko, että sossut todella voivat viedä hänet pois kotoa.
En mäkään uskonut, ennen kuin oli liian myöhäistä.
Kamalinta on se, että kun kerran sinne joudut - on hyvin vaikea päästä enää takaisin.
 
En sanoisi omaa käytöstäni miksikään oireiluksi, mutta päätin että viimein teen jotain.
Jotain, että voisin sietää itseäni, pystyisin katsomaan itseäni peilistä.
Tein suunnitelman, jota mun täytyy noudattaa orjallisesti vähintään 2 kuukautta.
Okei, sivustolla josta idean sain sanottiin näin " älä noudata tätä kahta viikkoa pidempään, ilman terveysviranomaisen tarkkailua. " 
Väliäkö sillä, mulla on paljon ylimääräistä. 
 
Haluan pudottaa ainakin 40kiloa.
Aamu oli hirveä.
Muut söivät lihapiirakkaa ja minä..
Lasi vettä, maitoa ja teetä.
Niistä mun päivä suurimmaksi osaksi koostuu.
Sen lisäksi, aioin aloittaa urheilun.
Käyn salilla 3-5 kertaa viikossa, tästä päivästä lähtien.
Ajatus yksin salille lähdöstä ahdistaa, mutta enköhän selviä siitä.
 
Viime viikko koulussa oli erikoinen.
Meillä oli eräänlainen "teemaviikko" ja luokallemme tuli sirkus Magenta.

Parhaiten mieleeni painuivat hetket, kun harjoittelimme luottamusta ja akrobatiaa.
Pitkästä aikaa mua aivan oikeasti nolotti oma painoni.
Miten voisin osallistua ihmispyramidiin kun olen tälläinen norsu?

Keskiviikko oli kuitenkin kauhein, kävimme Vantaalla Superparkissa.
Mua alkoi ahdistaa ihan liikaa, hyvä etten pillahtanut itkuun.
Sen päivän vietin yksin, jossain nurkassa, piilossa siihen asti kun oli aika lähteä.

Torstaina oli viimeinen päivä, fiilikset olivat haikeat.
Saimme vieraaksemme Tommy Lindgrenin.
Älkää huolestuko, jos nimi ei sano mitään! 
Munkin ensimmäinen ajatus oli, että pitäisikö mun muka tietää toi?

Tommy räppää siis englanniksi ja kun kuulin muutaman biisin, tiesin tyypin heti.
Esimerkkeinä vaikka TÄMÄ ja TÄMÄ

Ja mitähän vielä..
Tänään menen kahdeksi tallille, iltavuoroon.

~ Palaillaan ~

4 kommenttia:

  1. Äää, mäkin kyllä kieltämättä haluisin pudottaa painoa, mutta minkäs teet kun tää typerä yökkäilyvaiva on päällä. x( Enkä tosiaankaan pystyisi jättämään herkkuja kokonaan pois... onneks mun paino ei oo (vielä) terveydelle vaaraksi.

    Olisihan se kiva olla timmi mimmi mutten usko että se mun kohalla onnistuu, lihon vaan lisää jos yritän. Toivottavasti kuitenkin sun laihdutus onnistuu! ♥

    Ja toivon mukaan toi sun pikkuveljen sijoitushomma lähtee rullaamaan hyvään suuntaan - jos ei muuten, niin toivotaan että se pääsee johonkin mukavaan paikkaan jossa oikeasti kannustetaan nuoria... eikä minnekkään vittumaiseen "haista paska"-paikkaan jossa ohjaajat/hoitajat vaan haukkuu nuoria. :/

    Voimia Milla ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei mustakaan mitään fitness tyttöä koskaan tule - tavoite on vaatimaton, päästä normaalin kokoiseksi.
      Ei mullakaan vielä ylimääräiset kilot haittaa terveyttä (onneksi). :D

      Onhan tämä alku vaikeaa, sillä itsekin olen oikea herkkuperse.
      - Mutta kaikkia herkkuja ei tarvitse jättää pois. Yritän vain pitää mielessä, että kaiken ylimääräisen minkä syön, myös kulutan pois.

      Tällä hetkellä tilanne on hiukan rauhoittunut, mutta äkkiähän se voi muuttua.
      Kiitos tsempistä! ♥

      Poista
  2. Ihan vaan näin kokemuksen syvällä rintaäänellä et sä laihdu lipittämällä teetä ja vettä. Pitää muuttaa syömistapoja terveellisempiin merkkeihin, ei sitä jaksa kuntoillakkaan kun ei oo mitään syönyt eikä ole mitään mitä se tekeminen polttaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin sen kokeneena, voin sanoa että kyllä laihduin kovalla vauhdilla, mutta heti kun aloitin taas syömään normaalisti ( mikä oli aluksi hyvin haastavaa ) kilot tulivat yhtä nopeasti takaisin.

      En siis sano eläväni pelkästään vedellä ja teellä, mutta niitä olen opetellut juomaan tavallista enemmän aineenvaihdunnan vilkastamiseksi. Syön päivässä kyllä muutakin, esim. salaattia, tummaa leipää, hedelmiä, joskus jopa marjoja. Ja sillä olen laihtunut noin. viikossa 3kg. Toki kevyen syömisen lisäksi, olen lisännyt liikuntaa.

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristävät päivääni! :3