lauantai 1. elokuuta 2015

MADAFAKIN DARRA

Otsikko antaakin jo vähän esimakua tulevasta. :D

Ette ikinä arvaa, missä olin eilen!
No, koulussa.

Kyllä, mä sain paikan järvenpään seurakuntaopistolta oppisopimus koulutuksessa.
Mikä parasta, paras kaverinikin tulee sinne!
Mulla ei ole koskaan ollut koulussa niin kivaa kuin eilen.

Tänään mun piti lähteä poikien kanssa messuille, mutta totesin, että nukun mielummin pitkään kuin lähden katsomaan elektroniikkaa.

Torstaina olin ratsastamassa - ilman satulaa.

Tiistai/keskiviikko meni pämppäämässä.
Meno oli kova ja darra sen mukainen. 

Mitään en kuitenkaan vaihtaisi pois.
Sain paljon lisää hauskoja muistoja.
- Ja voitteko kuvitella, en saanut edes mitään rangaistusta?
Olen kuulemma pitkään käyttäytynyt niin hyvin, että tämän kerran yö poissaoloni katsotaan läpi sormien.

Tätä fiilistä ei voi edes sanoin kuvailla, olen vain niiin onnellinen.

Kaikki asiat tuntuvat menevän juuri niinkuin pitääkin.

Tässä kuussa mennään vielä käymään lintsilläkin, kunhan saan palkan äitini tililtä.

Mikä voisi enää mennä pieleen?

Maanantaina kotiin, keskiviikkona 12 päivä alkaa koulu ihan toden teolla.

Lyhyt, mutta ytimekäs postaus. :)
Siinäpä se, lisää kuulumisia tulee varmasti kunhan koulut alkavat.

2 kommenttia:

  1. Mäkin aloitan koulun järvenpään seurakunta opistossa 11.8 :)


    http://marye-itsallaboutme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, vähänkö kiva juttu! :) Ehkä me vielä tullaan törmäämään koulussa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, ne piristävät päivääni! :3