torstai 14. toukokuuta 2015

ELÄMÄ KUIN SAVUA

Nyt kirjoitan tämän toodella nopeasti.
En saisi enää edes olla koneella, mutta koulutehtävä eli äidinkielen kirjaesitelmä oli pakko tehdä lauantaihin mennessä, joten tämä oli ainoa tilaisuus.

Mun on aivan pakko päästä hehkuttamaan, millaisen kultakimpaleen olen löytänyt elämääni!
Saanen esitellä, 23 vuotiaan welsh poni tamman, Lillanin
Olen jo pitkään etsinyt vuokrahevosta ja viimein se oikea osui kohdalle. Itseasiassa se löysi minut, enkä minä sitä :) Ja mikä oudointa, olen viime vuodet ratsastellut lähinnä lämminverisillä, enkä olisi koskaan voinut kuvitella vuokraavani ponia! Tämä on kuitenkin mahtavinta mitä mulle on tapahtunut vähään aikaan.





Kuviakin riittää useampia, sillä kaikkina kolmena kertana kun olen tallilla käynyt, olen saanut ystäväni Jennin mukaan kuvaamaan, jeiii. :3

Nyt on persaus kipeä, tuli nimittäin eilen poljettua 12km tallille ja takaisin, huhh.
Sain myös varattua sen kesänleirin, sillä ehdolla että saan kouluta päättötodistuksen.
Voin vain kuvitella, millainen olo 4 tunnin ratsastuksen jälkeen on.

Ja perkele, minähän saan sen päättärin! Olen päättänyt niin ja vaikka aamut tuntuvat edelleen hyvin vaikeilta, olen joka aamu noussut kuin zombi ja kävellyt sinne kouluun istumaan. Olen tehnyt tehtäviä ja kokeita varmasti enemmän kuin laki sallii. Onneksi helatorstain kunniaksi, tänään oli vapaapäivä. Huomenna kotiin
Zombeista tulikin mieleeni, että käytiin tänään, ylläripylläri Jennin kanssa hakemassa kiinalaisesta hyvät sapuskat ja katsottiin leffa nimeltä Warm Bodies. Yllättävän hyvä elokuva, joka siis kertoi siitä kuinka zombi rakastui ihmistyttöön, jne. Katsokaa itse, en paljasta enempää.

Ps. En tiedä miksi, mutta facebook vahingoitti kuvien laatua pahemman kerran D:

Tuntuu että tähän tuli kauhean vähän tekstiä, mutta nauttikaa kuvista, nyt täytyy mennä.
- Heihei :)

2 kommenttia:

  1. Sua ja Lillania on aina niin kiva kuvata! Ja ooo, pidä sitten kivaa siellä ratsastusleirillä ^^ Ei siitä ookkaan kauaa, kun vielä sanoit ettet usko pääseväsi peruskoulusta ;) Kesäleiri taisi muuttaa mielesi, Millaseni! Sit pidetään partyyyyyyyyyyt jos pääset! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mun ilmeitä on aina hauska jälkeenpäin kuvista katsella :D
      Nojoo, nyt oon saanut tehtävät sille mallille, että hyvältä näyttää!
      >>> Bileitä odotellessa ♥

      Poista

Kiitos kommentista, ne piristävät päivääni! :3